keskiviikko 10. kesäkuuta 2020

Torstai 11.06.

11.06. (yhdestoista kesäkuuta)

Aamutehtävä:

Katso video:


Vaatteet:

Ota viisi kuvaa sinun vaatteista tai kengistä ja lähetä whatsappryhmään. Kirjoita myös sana.

Malli: 

Minun lenkkarit. 😊
 


1. Aamukysymykset

- kysymykset pienryhmissä


2. Ääntäminen 
- sivu 99 (harjoitus 1)




3. Teksti + sivu 99 (2)

4. Minulla on..... 



5. Sivu 108 (17)

Pidätkö sä syksystä?


Kotitehtävä:

-sivu 101 (5)
-sivu 108 (17) Kirjoita 10 lausetta mistä pidät ja mistä et pidä.
Malli: Minä pidän kesästä, mutta en pidä talvesta.

Tee harjoitusket. Minä olen... Minulla on.....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

26.4.2024

 Kahdeskymmeneskuudes huhtikuuta Kertaus: Millaisia luonteenpiirteitä sinulla on? Millainen työntekijä sinä olet? Millaisia taitoja sinulla ...