maanantai 11. tammikuuta 2021

 Tiistai 12.01.2021


Tervetuloa suomen kielen kurssille! 😀

Sinun tÀytyy ladata sovellus Zoom Cloud Meeting puhelimeen tai tietokoneen.

LÀhetÀn teille ohjeen englanniksi.




Me puhumme tĂ€nÀÀn zoomluokassa klo 10.30.

TĂ€mĂ€ on zoomluokan linkki https://arffman.zoom.us/j/7021736899.


Katso video: 






Videon kysymykset:

Moi! Hauska tutustua!
MĂ€ oon = MĂ€ olen

1. - MikÀ sun nimi on?
    - MĂ€ oon Raisa. / MinĂ€ olen Raisa.
      Mun nimi on Raisa.

2. - MistÀ sÀ olet kotoisin?
    - MĂ€ oon kotoisin Suomesta. / MinĂ€ olen kotoisin Suomesta. 

3.  - MissĂ€ sĂ€ asut?
     - MĂ€ asun Engalnnissa. /MinĂ€ en asu Suomessa

4.   - MitĂ€ kieliĂ€ sĂ€ puhut?
      - MĂ€ puhun suomea, englantia, kiinaa ja espanjaa, ranskaa ja ruotsia. 
        
  
Tervehdykset:












KotitehtÀvÀ:

Lue lomake. Kirjoita vastaukset. LÀhetÀ opettajalle vastaus.

https://forms.gle/vzYMahZYcd5vnMPK9


Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

10.5.2024

 Kymmenes toukokuuta Kerro, mitĂ€ teitte kurssilla viime kerralla. Kerro tĂ€stĂ€ aamusta. Kerro, mitĂ€ teit viime vappuna. Kerro, mitĂ€ et tehnyt...