perjantai 31. maaliskuuta 2023

3.4.2023

 Kolmas huhtikuuta

Kysymykset ( kortit), vaihtuvat parit

1 kysymys ( kortti) + oma kysymys

- kysymyssanat ( taulukko parin kanssa)

1. Kortit ( etsi vastakohdat)

Minä olen ...

terve>

iloinen>

energinen>

ajoissa>

vihainen>

utelias>


Olen aina ajoissa.

Olen joskus myöhässä.

En ole koskaan myöhässä. 



- Oletko tänään energinen?  - En ole, olen väsynyt.

- Oletko tänään iloinen? - En ole, olen surullinen. 

- Oletko tyytyväinen? - Kyllä, olen. 

- Oletko tänään myöhässä? - En ole, olen aina ajoissa. 


2. ko/kö

moniste, open opas s. 57-56

kirjasta 

s. 54 ( 28 parin kanssa)

3. k-p-t -vaihtelu

parin kanssa ( kortit)

4. Hinta + numerot ( s. 34)

- dialogi s. 33

Moniste ( open opas) s. 66

- kuuntelu s. 55

- moniste s. 64 ( open opas) 

hinnasto + kortit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10.5.2024

 Kymmenes toukokuuta Kerro, mitä teitte kurssilla viime kerralla. Kerro tästä aamusta. Kerro, mitä teit viime vappuna. Kerro, mitä et tehnyt...