maanantai 4. lokakuuta 2021

5.10.2021

 Viides lokakuuta


1. Millainen sinä olet? Laulu


Minä itse

Minä olen hurja ja minä olen rohkea

Minä olen kaunis ja ihana

 

Joskus olen huono ja joskus hyvä

Olen sopiva, sillä minä olen minä

Joskus olen huono ja joskus hyvä

Olen sopiva, sillä minä olen minä

 

Minä olen arka ja minä olen pelokas

Minä olen ruma ja kamala

 

Joskus olen huono ja joskus hyvä

Olen sopiva, sillä minä olen minä

Joskus olen huono ja joskus hyvä

Olen sopiva, sillä minä olen minä

 



Sano vastakohta

ujo -puhelias

hyvä -huono

rohkea -pelokas

fiksu -tyhmä

2. Asuminen

Mohammed soittaa huoltomiehelle -dialogi

-kortit

-parisanelu 

-oma dialogi

- kuuntelu s. 183 (39)

3. Sanaston harjoittelu

- Missä huoneessa on kiuas?

- Onko sinulla... ?

4. Verbikortit

5. Käskymuoto (s. 157)

Open opas (kuvatehtävä)

Selkouutiset


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10.5.2024

 Kymmenes toukokuuta Kerro, mitä teitte kurssilla viime kerralla. Kerro tästä aamusta. Kerro, mitä teit viime vappuna. Kerro, mitä et tehnyt...